Konfliktus a felsőoktatásban
A személyközi konfliktus jellegzetességei, előfordulása és jellemző megoldási alternatívái a hazai felsőoktatási intézmények oktatói körében
tartalomjegyzék
1.1 A kutatási téma ismertetése
2. Problématörténeti áttekintés – a konfliktus általános elméleti alapjai
2.1 A rangsor kialakulásának evolúciós megközelítése
2.2. A személyközi konfliktus jellegzetességei
2.3. A definíció egyes elemeinek kifejtése
2.6. Nemi különbségek, hatások, szűrők
3. Konfliktusok az egyetemi hierarchiában
3.2. A kutatás kérdéses pontjai - a rangsor
3.3. Rivalizálás – együttműködés
4.3. A dolgozat munkahipotézise
4.6. A kérdőív kérdéscsoportjai
5.2. Van-e összefüggés a konfliktusok és az intézmény érzékelt merevsége között?
5.3. Milyen mértékben jelent problémát a rivalizálás és az ebből fakadó konfliktushelyzetek?
5.4. - A generációs különbségek milyen mértékben gerjesztenek konfliktusokat?
I. A kérdőív kérdései
II. A kérdőív kérdéscsoportjai és a hozzájuk tartozó diagramok
II/a. - Milyen mértékben érzik a felsőoktatási intézményekben dolgozók problematikusnak a munkahelyen kialakuló személyközi konfliktusokat?
II/b -Van-e összefüggés a konfliktusok és az intézmény merevsége között?
II/c. - Milyen mértékben jelent problémát a rivalizálás és az ebből fakadó konfliktushelyzetek?
II/d. A generációs különbségek milyen mértékben gerjesztenek konfliktusokat?
II/e. Van-e kimutatható különbség a nemi hovatartozás és a konfliktusok között? Milyen sztereotípiák élnek bennünk ezzel kapcsolatban?
III. levelek